söndag 11 juni 2017

BA1A - årets sista svensklektion...jag bjuder på frukost

Tisdagen den 13 juni är det dags för vår allra sista svensklektion. Jag kommer att ha med mig frukost till er. Jag har med mig juice, smörgås och pålägg.  Är det så att du vill dricka kaffe, får du fixa det på egen hand. 

Vi startar något senare än vanligt, klockan 09.00. Sedan äter vi i lugn och ro och när vi känner oss nöjda avslutar vi läsårets svenskkurs. 

Förra veckan gjorde vi en screening under historielektionen. Jag har kollat igenom den och det har hänt supermycket under läsåret. Ni har ökat både er läshastighet och er läsförståelse. Superskoj! Ökningen kan till viss del bero på att vi har läst så mycket tillsammans i klassen men också skrivit och samtalat om det vi läst.


5 kommentarer:

  1. Why miss the best sex stories then you can get it free. Read the best sex stories all in hindi with best description. Sex stories in hindi for fun and enjoyment with the best description about bhabhi, all the sex stories are in hindi. hindi sex story

    SvaraRadera
  2. Get updates on modeling jobs in india, freelance dancing jobs, gym trainer jobs for professionals. Also apply for makeup artists jobs, acting jobs and auditions across India. Get jobs and get fame. modeling jobs

    SvaraRadera
  3. Grab the special thoughts in hindi, motivational, inspirational, attitude , love, moral stories in hindi. Here you can get the best quotes. inspirational quotes in hindi

    SvaraRadera
  4. How about making your parents surprised? Buy gifts for parents. Show them some love and make your parents happy by giving them some unique gifts. gifts for couples

    SvaraRadera
  5. No more wait to know what's trending in India and all other interesting unknown viral news of India. upcoming web series hindi

    SvaraRadera